نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

اولین شهر بازی .شهر شادی

1392/3/21 1:00
نویسنده : مامان پرنسس
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گل بلا.

جونم برات بگه روز ٥ شنبه که میشد ١٦ خرداد از صبح رفتیم خونه مامان جون. خیلی وقت بود که سر کوچشون یه شهر بازی زده بودن . منم خیلی دلم میخاست ببرمت. عصرش بردمت اونجا. خیلی خیلی خوشحال شدم که همچین جایی رو ساختن خیلی شیییییییک بود.

و تو هم بسیاااااااااااااار بهت خوش گذشت اینم عکساش

خب این از عکسای شهر شادی

اما این عکسم قبل رفتن ازت گرفتم تو خونه مامان جون....

اینم قبل رفتن به خونه مامان جون....

جدیدا یاد گرفتی دست به سینه می ایستی.

یه روزم لالا کرده بودی خوشم اومد از مدل خوابیدنت خیلی خیلی معصوم بود چهره ات دیگه از اون نیوشای یاغی سرکش شیطون بلا هییییییچ خبری نبود  ببین

اهااااااااااااااااااااااااااااااان بزار از شیطونیات بگمممممممممممممممممممممممم یادم رفته بود الان عکسشو دیدم ....

یه روز که داشتم باهات بازی میکردم یهو از شدت ذوق بازوی منو گاز گرفتی. انچنان گازی که تا چندین روز جاش سیاه شد روی بازون. منم عکسشو گرفتم حتما هم چاپش میکنم تا بزرگ شدی بدونی من اینهمه سرویس بهت میدم تو عوض تشکر و قدر دانی گازم میگیری. محبتت رو برم من

خب دیگه الان خیلی دیر موقع است. برا چند روز اینده با یه پست شیطونیات میام....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

باران اردیبهشت
21 خرداد 92 1:38
چه خوب که به دختر گلمون خوش گذشته بود .مامانی اینم به برنامه گردشاتون اضافه کن برای روزای گرم یه محیط سر پوشیده خوبه . اون گاز هم لابد که حقت بوده
یاسمن مامان رادین
21 خرداد 92 8:32
چه خوشی بهتون گذشته چه عینک خوشگلی قرتی خانوم عزیزم چقدر ناز خوابیده کلا بچه ها چنان مظلومانه میخوابن آدم میگه اصلا از این بچه شیطونی محاله اما خوب شیطونی حق مسلمشوونه دیگه
چيكو (مامان اميرحسين)
21 خرداد 92 9:45
وايييييي چه پرنسسي جه خانمي اميدورام كه هميشه شادو خرم مثل الان كه تو قصربازي هستي ، باشي نيوشاجونم بوسسسسسسس صبابه ماهم سربزن
صفورا مامان آوا
21 خرداد 92 12:05
به به معلومه حسابی خوش گذشته بهش فدای اون گاز گرفتنش ههههههه
مامی مائده
21 خرداد 92 16:31
فدای اون قد و بالات بشم من مامانی خب لابد حقت بوده که گازت گرفته
مامانی وروجک ارمیا
21 خرداد 92 18:49
سلام کاملا مشخصه که خیلی کیف کرده.تیپشو چه بامزه ست.وااااای خانمی چه کفش شیکی!
ازاده
22 خرداد 92 1:26
قلبونت بشم مننننننننننننن همیشه بخندی الهییییییییییییییییییییییی ای جونم چه گازیم گرفتت مامانش لابد خوشمزه ای... باید یه بار امتحان کنم
مامي مهرسا دردونه
26 خرداد 92 10:45
سلام دختر خوشگل و خوش خنده.............. چه عكساي خوشگلي . انشالله كه هميشه تو گشت و گذار باشي........
حدیث
26 خرداد 92 18:07
من عاشق خودت و لباس های گل مگولیتم چه خوب که این شهربازی نزدیکتونه. اینجوری هر وقت اراده کنین میرین بازی و شادی
نیر
1 تیر 92 14:52
اومدن ببینم مطلب جدید داری دیدم نظرم تایید نشده گفتم حتما ارسال نشده از بین همه رنگها این رنگی خیلییییییی به دخترمون میاد خدا حفظش کنه
خاله آذین
15 تیر 92 12:58
به به نیوشای گل خاله ... مامانش گاز گرفتن تو این سن علاقه شدید رو میرسونه ... مطمئن باش خیلییییییییی دوستت داره که گازت میگیره به خودت ببال هههههههههههه