نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

شیطنتهای نیوشا گلی

1392/2/9 0:38
نویسنده : مامان پرنسس
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان. امشب زود خوابیدی منم همه کارامو کردم و نشستم هی وطالب جا مونده رو برات می نگارم.

دیگه حالا خااااانومی شدی برای خودت البته  منهای گاهی وقتا که اخلاقت اصلا خوب نیست و به همه چی گیر میدی و جیغ میزنی.

یه شب رفتیم رستوران تازه سازی که خیلی همه تعریفشو میکردن. پرسنلش همه خانوم بودن. تو هم هیی دلبری کردی هی براشون خودتو لوس میکردی و آخر سر هم دست دادی باهاشون. مث خانومها هم نشستی توی بی بی سیت و غذاتو خوردی. البته زیتون و کاهو و هویج و خیار شور و کمی سوپ. دخترم گیاهخواره.

نیوشا در رستوران تارا

دیگه حالا توی خونه هیج جایی نیست که ازش بگذری. تازگیا دیدم که دم اپن آشپزخونه می ایستی و هی پاتو میبری بالا. یعنی که میخوای بری بالای اپن. اوه خدای من.

کافیه ازت غافل بشم فوری میری میشینی روی میز سالن که البته برا اینکه وسط سالن نباشه گذاشتمش کنار سالن.

یه روزم رفتیم پارک دم خونه.

یه روزم رفتیم خونه مامان جون.  یه راست رفتی نشستی رو زمین روزنامه بر داشتی شروع کردی با صدای بلند خوندن. بعد هی بهت گفتیم نیوشا برعکس گرفتی. با همون زبون خودت یه چیزایی بهمون گفتی و دوباره شروع کردی بخونی.

نیوشای عزیزم بسیار دوران شیرینی رو داری برام رقم میزنی. بسیار زیاد دوستت دارم.

یه شب با بابایی نشسته بودیم سریال میدیدیم تو هم اون شب اصلا حوصله سریال نداشتی. هی برا خودت حرف میزدی . بعد دیدی نخیر ما بهت توجه نمیکنیم. یهو شروع کردی خودتو قلقلک دادن و گفتن دیلی دیلی دیلی دیلی دیلی. واااااااااااااااااااااااای که من پریدم وسط سالن گرفتمت ماچ بارونت کردم. دختر خوش خنده ی من.

اونقدر شیرین کاریات دارن زیاد میشن که من کارم رو رها میکنم و از دور به تماشات میشینم. هنوزم عاشق قایم موشکی. دکتر روانشناست میگه این بازی خیلی خیلی برا هوش بچه ها خوبه . حتما روزانه یک تا دوساعتی رو با بچه وقت بگذرونید . بدو بدو یا همون دنبال بازی و قایم موشک رو حتما انجام بدید. با عروسکاش خاله بازی کنید. هر کاری اون خواست انجام بدید. با همون زبونش هر در خواستی داشت شما پاسخ بدید. مثلا اگه حالت سوالی داره. اول خوب گوش بدید بعد هم بگید بله. این کاری که تو میگی درسته و انجامش میدیم.

اینقدر لذت بخشه این کارا برای من. گاهی وقتا اینقدر باهات زمان گذروندم که میبینم ای وای عصر شده و خونه ریخت و پاشه و هیچ کاری نکردم جز بازی با گل زندگیم.

عصر که میشه لباساتو میاری و تا نپوشونمت ول کن نیستی. بعدم تلفنو میاری و من باید حتما به بابات زنگ بزنم. بعدشم یکم با پدر جان حرف میزنی و منتظر میشینی تا بیاد ببریمت بیرون.

دختر فوق العاده عاقلی هستی. منهای یه وقتایی که حالت سر جاش نیست یا در حال دندون در آوردنی.

این روزها هم دندون تو راهه و تو اصلا حاضر نمیشی غذا بخوری. هنوز وزنت به 9500 نرسیده. اشتهات بسیار کمه. البته عاشق هله هوله ای و مخصوصا سیب زمینی سرخ کرده.

این روزا سخت مشغول خونه پیدا کردنیم. با وجودیکه هنوز وقت داریم اما میخواییم بلند شیم. هر روز عصر که میشه کارمون اینه که چند ساعتیو تو محله های مختلف تو بنگاهها باشیم و مشغول خونه دیدن.

امیدوارم که بتونیم یه خونه مناسب پیدا کنیم.

بوسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

سهیلا
9 اردیبهشت 92 0:56
عزیزم چه روزنامه ایی میخونه معلومه که بچه درس خونی میشه
مریم مامان پندار
9 اردیبهشت 92 1:08
عزیزم تو چه کارای بامزه ای میکنی صبا اسفند دود کن براش مردم از خنده اون قسمت که خودش رو قلقلک داده هههههههههههه
ازاده مامان هانا
13 اردیبهشت 92 19:18
ای جووووووووووووووووووووووونم روزنامه خوندنت تو حلقم نیوشااااااااااااااا لنگه مامانت با مزه ای
گلاره
14 اردیبهشت 92 17:54
آفرین به این دخمل بلا. بچمون از حالا با کلاس سبزیجات خوبه
نیر
21 اردیبهشت 92 1:09
وای چقدر آپ تشریف دارین همه کارت با مزه هست الهی قربونت برم دوستتون دارم خوش به حالتون رودتون پر اب شد کاشکی دریاچه ما هم نجات پیدا کنه
حكيمه
24 اردیبهشت 92 14:13
سلام عزيزم. دختر نازي داري خدا براتون نگهش داره. من هم يه دختر 5 ماه و نيم دارم اسمش عسله. عزيزم چه سي دي آموزشي زبان واس نيوشا خريدي ميخوام واسه عسل بخرم. لطفا برام ايميل كن. يه سوال ديگه. من بلد نيستم وبلاگ عسل رو به فرمي كه شما وب نيوشا جون رو درست كردي درست كنم نمي تونم عكس هاشو بذارم. ميشه برام توضيح بديد. مرسي از طرف من خانم خوشگله رو ببوس
مریم
1 خرداد 92 17:47
سلام خسته نباشی اولا که عکس های تولدش بی نظیربودواین فرشته خیلی خشمل شده بود ومن برای این دخمل بهترین ارزو هارا درم وامید وارم که سایه شما وپدرش همیشه بالای سرش باشد
نیوشا
2 خرداد 92 11:22
سلام چه دختر نازی دارین اسم منم نیوشاست 12 سالمه اینم ادرس من دوست داشتین حتما سر بزنین www.niyoooooosha.blogfa.com
نیوشا
2 خرداد 92 11:24
سلام چه دخمل نانازی دارین منم اسمم نیوشاست. خوشهال میشم اگه یه سر به منم بزنین : www.niyoooooosha.blogfa.com
مامانی وروجک ارمیا
3 خرداد 92 23:26