نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

این روزا....

1391/9/21 16:00
نویسنده : مامان پرنسس
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر بد قلق من!!!!

این روزای بعد از یک سالگیت خیلی داره برام سخت میگذره.... نمیدونم دیگه کم اوردم راستشو بخوای....

هر شب کارت اینه که حدودای ١١ میخوابی بعد برای ٢ یا ٣ بیدار میشی و تا ٥ و ٦ صبح گریه میکنی و بازی میکنی و کلا بیداری....هیپنوتیزم

واقعا نمیدونم علت این کارت چیه....

گاهی وقتا محلت نمیزاریم اما اونقدر گریههههههه میکنی و زجه میزنی که تحملمون تموم میشه و ناچارا بغلت میکنیم..... نوبتی.... یه ساعت من یه ساعت بابایی.....

چرا این کارا رو میکنی ؟ من که نمیدونم.....

چند روز پیشا رفته بودیم خونه مامان جون ... اونجا یه دونه خرمالو دادیم دستت و تو هم حسسسسسسسابی باهاش کشتی گرفتی و شدی اینجوری....

هر روز خدا هم که گیر میدی به بند شلوار من....

یه روزم رفتیم پارک اما هم خیلی سرد بود هم تو اصلا دوست نداشتی سرسره بازی کنی.....

دیروزم ششمین سالگرد ازدواجمون بود و بابایی اینو برام خریده بود...

البته به اضافه یه کادو...

 یه کادوی خوشکلم از تو گرفتم.... شبش که حاضر شدیم برا شام بریم بیرون.... بغلت کردم جلو ایینه ایستادم و تو ایینه بهت نگاه کردم گفتم عسیسمیییییییییییی یهو تو هم گفتی aziza

نمیدونم واقعا گفتی عزیزَ یا من اینجوری برداشت کردم... ولی شیرین ترین کادوی اون شب بود....

دوستت دارم یه عالمه ....... هر چی بگم بازم کمه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

صفورا مامان آوا
19 آذر 91 11:31
به به سالگرد ازدواجتون مباااااااااارک عکس کادو اصلیه رو نذاشت هاااا کلک این بی خوابی هام تموم میشه بالاخره
حنانه
20 آذر 91 19:16
صبا جون قربونت برم حوصله داشته باش ............نیوشای خاله الهی فدات بشم از گرسنگی کش شلوار مامانو می خوری.......... دست شوشو هودردنکنه واسه سالگرد ازدواجت گل وکادو خریده بوسسسسسسس از طرف حنانه واسه گل دختری
گلاره
28 آذر 91 23:36
صبا شاید بچه کلافست مثلا از سرما گرما یا دل پیچه میگیره شاید؟؟؟ سالگرد عروسیتون هم مبارککککک
مرجان مامان فرشته ها
29 آذر 91 16:13
الهییی قربون این دخمل ناز بشم من انشالا تموم میشه بدخوابی و بدخوراکی ها و مامانی هم خوشحال می شه مامانی سالگرد ازدواجتون هم مبارک منم کادوی اصلی رو می خوام نه گل خیلی دوستتون دارم هردوتونو
الناز (مامان بنیا
12 دی 91 13:47
عکساش خیلی نازه نمی تونم برای پست ها جدید نظر بزارم عجیبه برای قبلیه می زارم بافتنیت هم خیلی نازهههه
صفورا مامان آوا
12 دی 91 14:46
رو پست بعدیت نمیشه نظر گذاشت خیییییییییییلی باحال بود عکسا مخصوصا آخری کلی خندیدم از شیطونیاش میبینمش یاد کارای آوا میوفتم
مریم مامان پندار
13 دی 91 15:50
صبا دادا این قطره ها رو بردار اعصابم خورد شد نمیتونم تو پست بالایی نظر بدم عکسا عالی بود منو پندار باهم عکسای دختری رو دیدیم پندار هی نیوشا رو نشون داد و گفت نی نی حالا انگار خودش مرد بزرگه میبوسمت عزیزم