نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

13 ماهگی نیوشا خانوم و درد سرهای این مدت

1391/9/7 14:13
نویسنده : مامان پرنسس
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه ی مامان... قلب

میدونی که نفسم به نفست بنده عزیز دلم.... خیلی خیلی دوستت دارم و هر کار میکنم برای آسایش توئه

عزیزم این ماه رو با تاخیر برات وبتو مینویسم چون علت داره... علتشم بد خلقی های توئه... میگم برات حالا

اول اینکه دقیقا از فردای تولدت یعنی 5 ابانماه شروع کردی روی زانوهات راه بری!!!!!!!!! که من خیلی متعجب شدم و هنوزم که هنوزه این کارو میکنیهیپنوتیزم جالبه برام....

روز 7 ابانماه بردیمت واکسن یکسالگیتو زدیم و تو یه عالمه گریه کردی.... این واکسن 2-3 هفته بعدش علائم داره و تو دهن ما رو سرویس کردی با علائم واکسنت.... 6-7 روز تب داشتی و به هیچ وجه پایین نمی اومد و بعدشم که خوب شدی غذا نمیخوری و این بد غذاییت منو بیچاره کرده....گریه

بردمت پیش چند تا دکتر و بهترینشون اینو بهم گفت که تو فهمیدی که من خیلی عذاب میکشم که چرا غذا نمیخوری برا همین خوشت میاد اذیتم کنی... پس من باید صبور باشم و تحمل کنم.... قراره که دیگه خیلی کمتر شیرت بدم و اول شکمت رو با غذا پر کنم...نه با میوه و آب میوه و شیر!!!

از دیشب شروع کردم... یه عالمه وقت گریه کردی و بعد خوابیدی...

بعد برا هر 3 ساعت یکبار بیدار میشدی و گریهههههههه ولی طاقت آوردم و شیرت ندادم تا عادت کنی که شبا باید بخوابی....

از صبح تا حالا هم هیچی نخوردی و الانم که من ناهار خوردم تو نگاه کردی و خودتو مشغول بازی کردی منم محل نزاشتم بهت ولی تو دلم غوغاست....

الانم خوابیدی و امروز از 7 صبح تا الان که حدودای 2 بعد از ظهره هیچیییییییی نخوردی....

تازه لج هم میکنی وقتی شیر میخوای و من نمیدم بهت قهر میکنی اینجوری:

نیوشا قهر کرده

توی این ماه تونستی خودت به تنهایی بلند شی بایستی و وقتی این کارو میکنی کلی ذوق میکنی و همش میخوای قر بدی.... مامانی اول تعادلتو حفظ کن بعد اینقدر باهم برقصیم

وقتی میگیم کلاغ پر انگشت اشارتو میزاری محکم رو زمین و فقط میگی { دَ } یعنی پر...

گوشیو میزاری دم گوشت و میگی{ اللوو } یعنی الو

وقتی میگم یک.... انگشت اشارتو نشونم میدی و میگی { کِ }

دالی باز حرفه ای شدی....

راستی تو این ماه دندونای کنارهای دوتا بالاییها در اومد و دندونای دوتای کناری پایینیها

حالا 4 تا بالا داری و 4 تا پایین....نیشخند

یه خبر بد هم این که از 9 کیلو رسیدی به 8کیلو 200 گرم....ناراحت چون هیچیییییییییی نمیخوری و وزنت کم میشه همش.....

مامان جونی  اینو بدون که خیلی دوستت دارم و اگه این روزا خیلی گریه میکنی و من سکوت میکنم مطمئن باش من بیشتر از تو دارم عذاب میکشم این کارا فقط به خاطر خودته...

ایکاش این روزگار هر چه زودتر تموم شه و من و تو و بابایی همش بخور بخور راه بندازیم و شاد و سلامت باشیم....

دوستت دارم هوارتاقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

گلاره
8 آذر 91 23:46
وای دلم کباب شد صبا شیر بده به بچه بنیتا هم غذا زیاد نمیخوره الان من دوروزه بهش شیر کم میدم و تند تند خورده خورده غذا میدم حتی بعضی وقتها به زور تو دهنش میکنم میدونمم خوب نیست ولی چکار کنم ولی نزار بچه گشنه بمونه
زهرا
9 آذر 91 15:37
سلام عزیزم اگه دوست داشتی منو به پیوندها اضافه کن... به وبلاگم سر بزن...@};
yas
18 آذر 91 16:46
سلام. اتفاقی وبلاگتو دیدم دختر منم متولد 18 آبان 90 هست و با نیوشا همسنن. دلم کباب شد عکس قهر کردن نیوشا رو دیدم. منم یه مدت می خواستم دختری رو از شیر شب بگیرم چون منم مثل تو واقعا کلافه شده بودم همه روشها رو هم امتحان کردم اما اثر نداشت. یه جا تو نینی سایت خوندم که بچه ها وقتی نیمه شب بیدار میشن و م خوان شیر بخورن بیشتر از گرسنگی نیاز عاطفیشون ارضا میشه. به عبارتی با شیر خوردن به آرامش میرسن. میدونم خیلی سختته ولی اون طفل معصوم هم قدرتی نداره و همه امیدش تویی.



برا غذا خوردن منم با دخترم همین مشکلات رو دارم. سعس کن اول همه با زور بهش غدا ندی. کم کم شروع کن تا زمانی که میل داره بهش غدا بده وعده اشو بیشتر کن. از طریق کره یا مواد پر کالری و کم حجم کالری بیشتری بهش برسون. اینجوری نکن باهاش که لجبازی کنه باهات.
بیدار شدن شبهاش خیلی جالبه. یه دکتری به من میگفت به بچه ت دیفن بده تا چند شب بدی عادت می کنه و دیگه بیدار نمیشه می گفت گرچه ضرر داره ولی اون موقع هورمون رشد ترشح میشه و ... بازم نظر دکترتو بپرس
ببوس این دخمل نازتو و شیرشم بده مادری تحمل هم سختی هاست. ببخشید خیلی حرف زدم


ماهک
30 آذر 91 10:52
وای صباااااااااااااااااااااااا ول کن این دکترارو شیر بده ه ه ه ه ه..................دلم کباب شددددددددددد برا قهرش و بغض کردم یه عالمه.تو هم دیگه تکون میخوری یه پات دکتره........ بچه که ادم بزرگ نیست که بشینه سر سفره سیر بخوره. کم کم بده بخوره و متنوع و به دفعات......... سامی هم نمیخورد تا من میدادم بهش . منم یه پارچه پهن میکنم جلو تی وی و اهنگ مورد علاقشو میذارمو غذاشم میذارم.اونم طوری که قر میده جلو تی وی خوردنی میبینه و هی لابه لاش میخوره و قر میده. من بهش نمیگم بخوره که لوس شه. اگه غذاش نمکی و ترش باشه بهتر میخوره.......... صبا دخترمو اذیت نکن تورو خدا............ شیر شبش کم میشه خودش.الان سامی فقط به اندازه ای مک میزنه که بدونه من هستم هر وقت که بخواد..........با روانش بازی نکن....
*بهار*
6 دی 91 19:09
سلام صبا جون.....عکسهای نیوشا گلی رو دیدم...هنوزم بدقلقه؟کیان هم همینطوره بعضی وقتا رو اعصابه دوست داشتی وبلاک کیان رو اد کن