نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

این تب لعنتی...

1391/8/27 23:29
نویسنده : مامان پرنسس
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان...

الان که دارم برات مینویسم یه بحران خیلییییییی سخت رو شکر خدا پشت سر گذاشتیم....

از روز دوشنبه هفته پیش یعنی 6 روز پیش که من یه مهمون داشتم تو فقط نق زدی و نزاشتی من از مهمونم خوب پذیرایی کنم!!! طفلی کلی زحمت کشیده بود.... عصرش که رفت دیدم داغی و تب داری... بهت شربت استامینافن دادم گفتم خوب میشه.... اما ماجرا تازه شروع شده بود...

نمیدونی چه روزهایی رو گذروندیم من و تو  و بابایی!!!ناراحت

تب داشتی و مثل کوره میسوختی و کاری از هیچ کس ساخته نبود...  هر دکتری هم یه چیزی میگفت

یکی میگفت عوارض واکسنه یگی میگفت ویروسه یگی میگفت عفونته!!!!

دیگه گیج شده بودم فقط تنها کاری که میکردم این بود که نزارم تبت بالا بره و مرتب پاشوئه میکردم و دست و صورتتو میشستم و تو هم که خدای نق بودی....

بی حال و بی قرار و بی اشتها.... فقط شیر میخوردی و من دیگه گاهی اوقات از شدت ضعف گریه میکردم....

خلاصه که روزای خیلی سخت و شبهای به شدت سختی رو پشت سر گذاشتیم....

امیدوارم که هیچ وقت اینجوری مریض نشی و دردت  به جونم باشه...قلب

ضمنا دوتا خبر مهم هم دارم....

اول اینکه روز 18 ابان ماه جمعه بود و من مشغول کتاب خوندن و تو مشغول بازی کردن بودی یهو دیدم که پاشدی وایستادی!!!! فورا عکس گرفتم کیفیتش زیاد خوب نیست اما میزارم اینجا برات یادگاری داشته باشیش....

اولین ایستادن

خبر دومم که عکس نداره این بود که تو این روزای مریضیت دندون پنجمت هم زد بیرون.... حالا سه تا دندون بالا داری و دو تا پایین و همش در حال گاز گرفتن شونه های منی....تعجب

مامانی یه عکسم میزارم از شبی که تبت 39 بود.... خیلی بی حال بودی و من و بابایی دلمون برا شیطونیات تنگ شده بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الناز(مامان بنیا
7 آذر 91 14:37
از دست این تب بمیره الهی بمیرم واسه این بجه ها دستم خسته نباشی
صفورا مامان آوا
11 آذر 91 13:41
عزییییییییییییییزم چه بامزه وایساده ههههههه الهی بگردم چه مظلوم شده موقع تب الهی همیشه سالم باشی خوشگل خانوم
الناز(مامان بنیا )
14 آذر 91 15:30
از دست این وبلاکتون دیونه شدم نه می تونم نظر بدمممم هر روز میام نه می تونم عکس ببینم نه نظر بدم