نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

دندون چهارم و بد قلقی های این روزا

1391/8/20 13:56
نویسنده : مامان پرنسس
475 بازدید
اشتراک گذاری

ماچ سلام عشق من... دختر گل خودم که این روزا حسسسسسسابی کلافم کردی....

روز یکشنبه گذشته با هم رفتیم خونه مامان جون.... من میخاستم از شیر بگیرمت و شیر خشک جایگزین کنم اما از دست من نمیخوردی گفتم شاید اگه گرسنه بشی و من نباشم مجبور باشی شیر خشک رو بخوری  بخاطر همین رفتم خونه مامان جون و تورو گذاشتمت و رفتم بیرون برا خودم به گشت و گزار.... به این خیال که شیر خشک رو خواهی خورد و مامان دیگه شبا خوب مبخوابه... اما دریغغغغغغغغغغغغ!!!!

مامان جون بعد ٢ ساعت بهم زنگ زد که بیا خونه این دخترو نمیشه نگهش داشت داره به پهنای صورتش اشک میریزه و من طاقت دیدنشو ندارم شیر خشکو نمیخوره و حتی آب هم نمیخوره هیچیییییییی نمیخوره و فقط گریه میکنه....گریه

ای خداااااااااااااا همه دلخوشیم این بود که شیر خشک رو بخوری اما خیلی کلکی و نخوردی و منو از تو خیابون کشوندی خونه اصلا نفهمیدم چه جوری خودمو رسوندم خونه....وقتی دیدمت پریدی بغلم و ساکت شدی حتی اجازه ندادی لباسامو عوض کنم ... منم یکم نوازشت کردم و بعدشم شیرت دادم.... شیر خوردی و خوابیدی!!!!!!!!!!!!!تعجب

همون روز دیدم لثه بالاییت ورم داره و در حال پکیدنه... لیمو ترش که خیلی دوست داری رو دادم دستت تا بکشی به لثه ات و زودتر دندونت جوونه بزنه...

که این اتفاق هم افتاد و فرداش یعنی دوشنبه به تاریخ ١٥ ابانماه دندون بالایی سمت چپت هم در اومد.... حالا ٤ تا دندون داری....ولی همین روزاست که بقیه اش هم در بیاد چون لثه هات به شدت متورمه خودت به شدت بد انقی و بد اخلاقی و همش سرتو میزاری رو زمین...

خلاصه بگم تا تو دندون دار بشی من بی اعصاب شدم!!!!!!!!قلب

دیشب باغ بابایی بودیم یه مهمونی خونوادگی که تو هم خیلی شارژ بودی و همش بغل بابات بودی و منم که از صبحش تک و تنها باهات بودم یکم استراحت کردم....

مامانی اخه این روزا مچ و کتف دست چپم به شدت درد میکنه و گاهی از شدت درد نمیتونم تکونش بدم ....

ببخش مامانو اگه نمیتونم همیشه بغلت کنم ....

عاشقتم

خواب معصومانه عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرجان مامان فرشته ها
23 آبان 91 10:19
بوس بوس واسه نیوشای نازم خوب دلش شیرخشک نمی خواد مگه زوره مامانی بوس واسه مامانی نیوشا
مریم مامان پندار
25 آبان 91 20:33
سلام خوبی نیوشا گلم بهتر شد؟ زود بیا خبر سلامتی اش رو بده الهی قربون اشکاش برم من دستت چی شده دختر؟ عکسش هم خیلی نازه واقعا معصومانه خوابیده
ثمین
27 آبان 91 23:11
سلام عزیزم با اجازتون از عکسای جشن تون در ژورنال دنیای نفیس استفاده کردم با اسم و لینک وبلاگتون! منتظر برنامه ها مراسم های بعدی تون هستم!
مامان کیان
5 آذر 91 0:07
الهی بگردم خاله جون.میدونم مامانی چی کشیدی!!!منم یک ماه پیش تجربه کردم.لعنت به هر چی ویروسه بدجنسههههه