نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

بدون عنوان

1390/8/2 11:47
نویسنده : مامان پرنسس
394 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره آبان از راه رسید....

 

آبان امسال برای من متفاوت تر از هر آبان دیگه ای شده. این روزا همش تمرکز میکنم روی حرکاتت.... اخه تا چند وقت دیگه میای تو بغلم و من حسابی دلم برا تکونات تنگ میشه.

نیوشای من! قوی باش و برای هر دومون دعا کن تا بتونیم از پس یه اتفاق بزرگ بر بیاییم...

به دنیا آوردن تو برای من خیلی مهمه... دلم نمیخواد به زور جراحی بیارنت بیرون....

 

فرشته آسمونی من تو بهترین هدیه ای هستی که تا بحال خدا بهم داده...

هر ثانیه این ماه که میگذره بیشتر منتظر دیدن روی ماهت هستم....

میدونم که با اومدنت زندگیمون شیرین تر از قبل میشه

منتظرتیم و همه چیز برای آمدنت مهیاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی وروجک
2 آبان 90 11:57
سلام خانمی من هم مثل شما ابان برام یه ماه خاص امیدوارم هردو تاییمون نی نی هامون رو به سلامتی و راحت بدنیا بیاریم امین
سارا
2 آبان 90 12:11
مزگان جون وبلاگ قشنگی واسه دخملت درست کردی.دستت درد نکنه.حالا همش بگو من نمیتونم.آفریننننن مامان هنرمندددددد انشاله به سلامتی و راحتی زایمان خیلی خوبی داشته باشی...بوس
تینا
3 آبان 90 9:35
مبارک وب نیوشا گلی باشههههه انشاالله به سلامتی زایمان کنی .... بی صبرانه منتظر عکسای نیوشاااااا هستممم