نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

جوونه زدن اولین مروارید

1391/5/3 0:20
نویسنده : مامان پرنسس
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.... قند عسل مامان....

امروز روزیه که مدتهاست منتظرش بودم.... چند ماهه که خیلی خیلی اذیت میشدی... شبا با گریه ی بی دلیل بیدار میشدی و به پهنای صورت اشک میریختی و از دست منم هیچ کاری بر نمی اومدناراحت

و همه ی این بی قراری ها بخاطر این بود که میخاستی دندون در بیاری....

و امروز که ٨ ماه و ٢٩ روز از عمرت میگذره لثه ات شکافته شد و اولین مرواریدت جوونه زد. بعععععععله دندون پایین سمت چپ!!!

وای الهی قربونت بشم مامانی داری کم کم کباب خور میشی....

خیلی خیلی خوشحالم از این اتفاققلب

الهی که همیشه سلامت باشی و دندوناتم دیگه برا جوونه زدن اینقدر اذیتت نکنن

قربون شکل ماهت برم حالا که حالا با وجود دندون ماه تر هم میشی....

به زودی زودی باز میام با یه عالمه عکس.....

امروز خیلی خیلی خیلی خستم کردی ... از ٨.٣٠ صبح که بیدار شدی تا الان که ساعت ١٢ شده

سرجمع ٣٠ دقیقه هم نخوابیدی و همش بیدار میشدی و نق و گریه....گریه

خیلی خستم مامان جان.... ولی اینو بدون که خیلی خیلی بیشتر از همیشه دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

تینا(مامی حسام و مهرسا)
5 مرداد 91 0:02
مبارک باشه اولین مروارید نیوشا گلیییی
حدیث
5 مرداد 91 12:53
وای نیوشا خالهههه مبارکت باشه دندون کباب خورییییی اخ جون اولین تبریک دندونت و من گفتم یه گاز از مامان بگیر ، طوری که جاش حالا حالا ها بمونه
سارا
15 مرداد 91 16:24
ایشالا خدا برات دختر خوشگلتو نگه داره. حتما به وب پسر من که قراره تا اخر ماه به دنیا بیاد هم سر بزن عزیزم