نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

چند تا عکس جالب

1391/4/19 12:06
نویسنده : مامان پرنسس
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

من این روزا اینقدر گرفتارم که فرصت نکردم به وبت سر بزنم...

٤ دست و پا میری و من همش باید مراقبت باشم گلم...از روزیکه ٧ماه و ١١ روزت بود که تونستی ٤ دست و پا بزنی دنده جلو و هر روز به مسیر هایی که میرفتی اضافه میشد من دیگه همش باید مراقبت می بودم ... دیدم اینجوری نمیشه برا همین دور تا دور خونه و میزا رو پشتی چیدم و چیدمان خونه به کل تغییر کرد...

یه هفته بعدش هم همش سعی میکردی یه جایی رو بگیری و بایستی اما چون هنوز پاهات جون نداشتن نمیتونستی و زود می افتادی... تا اینکه بالاخره اول تیر ماه تونستی از پای من بایستی و یه چند دقیقه ای ایستاده میخندیدی و ذوق میکردی که تونستی بالاخره.... دیگه از اون روز واویلا شدی جیگر مامان...

همش دستت به یه جاییه که بایستی و من نگرانم که نکنه سر ظریفت به جایی بخوره...

چند روزی خیلی خیلی بد غذا میخوردی یعنی بهتره بگم هیچچچچچچچچچچچچییییییییییییییی نخوردی و من با دکترت مشورت کردم و ایشون گفت که اصلا به زور بهت غذا ندم ... گفت مهم نیست چند روزی به حال خودش بزارش خوب میشه و واقعا هم خوب شدی و دوباره شروع کردی به غذا خوردن...

چند روز پیشا هم رفتیم هتل شاه عباس که اش بخوریم اما تو موقع اش خوردن خواب بودی اما بعدش بیدار شدی و من ازت چند تایی عکس گرفتم.

یه روز هم بردیمت کوه صفه و اونجا هم عکس گرفتیم که برات میزارم....

خیلی خیلی هم به رانندگی علاقه داری عزیزم..

در حال رانندگی به سمت هتل

نیوشا در کنار پرچم

بعدش رفتیم بام هتل و منتظر موندیم تا برامون کافه گلاسه بیارن چون مامانی خیلی دوست داره

نیوشا منتظر خوردن

اخجونمی ... به بخوریم

نیوشا و کوه صفه

یه روزم رفتیم خونه مامان جون که خاله هم از تهران اومده بود... خاله هم که عاشق اینه که تو رو بزاره تو سینی و هلت بده و تو هم که ذوووووووق میکنی براش...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله ماهک مامان سامیار
19 تیر 91 12:25
ووووی عسلم خیلی ناشالا بزرگ شدی خاله . دیگه پیرهن خانومی میپوشی و رو صندلی میشینی تا برات کافه گلاسه بیارن ....... جوووووووووونم به این قندون تو سینی ....... رانندگی هم که میکنی . ماشالا دیگه خانوم شدی
hodeys
20 تیر 91 1:26
خاله فدااااش چه بزرگ شدی جیگرم، وای یادم میافته ....
مامانی وروجک
20 تیر 91 21:09
سلام چه کارای جدیدی یاد گرفته این پرنسس!درکت میکنم عزیزم که چطور مواظبشی ارمیا هم همینه!
زهرا
31 تیر 91 12:38
سلام عزیزم خدا حفظش کنه چه جیگری شده ... امودم کافی نت و عکسای امیرعلی رو گذاشتم کلوب دوست داشتی برو ببین
مامانی وروجک
2 مرداد 91 13:16
دوست عزیزم سلام .ادرس وب ارمیا وروجک تغییر کرده.لطفا از این پس با ادرس زیر ارمیا جون رو لینک کنیدhttp://ermiajoon90.niniweblog.com