نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

دلنوشته

1391/2/6 1:01
نویسنده : مامان پرنسس
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نازدونه ی خونه ما... من و بابایی هر روز بیشتر از زور قبل میخواییم بخوریمت... خیلی خوردنی شدی عروسکم

امروز ٥ ماه و ١٦ روزته و من توی این مدت دارم با یه فرشته آسمونی روز و شبم رو سپری میکنم.

عزیز دردونه ی من خانم گلم امروز دقیقا ١ هفته است که بدون کمک برای ١٠-٢٠ ثانیه به تنهایی میتونی بشینی و من یه عالمه ذوق میکنم که هر روز داری بهتر و بهتر میشی. جدیدا هم یاد گرفتی که چندین بار غلت بزنی و توی یه چشم بهم زدن از این سر اتاق میری اون سر اتاق. خیلی شیطون و بلا شدی.

عاشق اینی که من بخابم و تو رو بزارمت رو شیکمم و تو هم دست و پا بزنی و بغلتطی رو سینم.

بعد هم بلندت میکنم و می ایستونمت روی پاهام و تو هم با یه عالمه خوشحالی راه میری تا وقتی که برسی و پاتو بزاری رو صورتم...

تو همه ی این مدت هم دستت رو با اشتیاق فراوون میخوری ...

از تاریخ ١١ فروردین هم غذا خور شدی دیگه دارم بهت کمکی میدم تا بهتر وزن بگیری عزیزکم.

 

اینم یه عکس از ١٣ به در :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی مائده
20 فروردین 91 22:45
ای جووونم
مریم مامان پندار
6 اردیبهشت 91 0:50
نازنینم دوستت دارم 1000تا