نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

3ماهگی

1390/11/4 23:37
نویسنده : مامان پرنسس
505 بازدید
اشتراک گذاری

نیوشای عزیزم امروز ٣ ماهت تموم شد و وارد چهارمین ماه زندگیت میشی.....

خیلی خوشحالم این ماهی که گذشت تو تونستی گردن بگیری ... حالا دیگه منو میشناسی وقتی میام بالا سر تختت و تو منو می بینی برام میخندی.... با اون دهن بی دندونت.... اون خنده رو خیلی دوست دارم عزیزم... انگاری همه غصه هام یادم میره....خدا رو شکر میکنم که دختر گلی مثل تو دارم.

تازگیها یاد گرفتی زل بزنی به تلویزیون و خیلی دوست داری کسی برات برقصه.... فدای ذوق کردنت برم دردونه ی من...

از چند روز پیش هم هی هر دفعه ای جیغ میزنی که من خیلی جیغ هاتو دوست دارم....ماچ

چند وقتی هست که این سرماخوردگی لعنتی دست از سرت بر نمیداره و دکتر بهت شربت سرماخوردگی داده اونقدر مزه اش رو دوست داری و خوشمزه میخوری که منو بابایی هزار دفعه قربونت میریم.....

 

خوشکل مامان توی ٣ ماهگیت ٥٧٠٠ گرم وزن داری و ٦٠ سانتی متر هم قد....خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آذين
8 بهمن 90 12:00
صباي عزيزم مباركت باشه كه دخمرمون كم كم داره با شيرين كاريات خوشحالت مي كنه ... ايشالا زود بزرگ شه و خودش واست كامنت تشكر بزاره ... مرسي مامان مهربون ...