نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

اولین شاهکار

1390/10/13 15:07
نویسنده : مامان پرنسس
502 بازدید
اشتراک گذاری

نیوشای عزیزم

دیروز صبح ساعت 6 که از خواب بیدار شدی بر عکس روزهای دیگه که بلافاصله بعد از شیر خوردن میخوابیدی اصلا خواب تو چشمات نبود و دلت میخواست بیدار باشی و شیطونی کنی

منم نذاشتمت توی تخت خودت و توی تخت خودمون گذاشتمت و خودم کنارت نشستم بابایی هم دیگه بیدار شده بود از خنده های تو شیطون....

داشتیم نگاهت میکردیم و برات میخندیدیم که یهو دیدم تقلا کردی و دمر شدی

وای خدایاااااااااااااااا چقدر ذوقتو کردم اما با وجودیکه هر دو دستت زیر بدنت گیر کرده بود انگاری میدونستی که یه کار خارق العاده انجام دادی چون خودتم میخندیدی

بلندت کردم و بوسه بارونت کردم....

 

این عکس رو هم دیشب ازت گرفتم بعد از اینکه به زور دستهاتو از تو دهنت بیرون آوردم ببین دستهات خیس شدن!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

dp
13 دی 90 18:57
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .