نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

مادرانه

1390/9/26 13:32
نویسنده : مامان پرنسس
654 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم برات مینویسم ٥٢ روز از زندگیت گذشته

تمام این مدت خوب بودی اما نمیدونم چرا چند شبه دقیقا سر ساعت ١١ شب که میشه گریه میکنی تا ٢ شب... یه بند بدون وقفه!!! شب اول واقعا نمیدونستم چکار کنم؟ دیگه اخراش تو گریه میکردی منم همراهیت میکردم .... بابایی هم چون ٢٤ ساعتی بود که بخاطر کاراش استراحت نکرده بود خواب خواب بود و با صدای جیغهای تو اصلا بیدار نشد...

اما خدا رو شکر که ٢ که خوابیدی تا ٦ صبح یه کله خواب بودی و من خودم ٦ صبح بیدارت کردم که شیرت بدم...

امروز هم از صبح میخوام برات بنویسم اما مگه تو میزاری مامان جان نمیدونم امروز چت شده که همش میخوای بیدار باشی.... الان تازه خوابیدی خدا کنه بیدار نشی تا من به کارام برسم.....

 

روزایی که بیکارم و تنها میشینم و به عکسهات ور میرم تا بدمشون برا چاپ برا توی آلبومت

یه چند تاشو اینجا برات میزارم

اینم یه خواب معصومانه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جغله كوچولو
26 آذر 90 17:06
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.