نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

یک ماهگی

1390/9/4 16:20
نویسنده : مامان پرنسس
554 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا یک ماهه شدی...

مبارکت باشه...

امروز جشن تولد صدف هم هست اون ٦ ساله میشه و تو یک ماهه...

توی یک ماه گذشته هر دومون یه تجربه ی جدید رو داشتیم... برای تو زندگی توی دنیای واقعی آدمها و برای من تغییر کلی زندگی. مسئولیتی که خیلی خیلی برام سنگینه. نمیدونم میتونم مادر خوبیب برات باشم؟ هر موقع در حال شیر دادنم آرزو میکنم که از عهده تربیتت به نحو احسن بر بیام.... همش میگم حالا که شرایطم خیلی مساعده ایکاش بتونم دختری تربیت کنم که تاپ باشه و بهترین....

نیوشای عزیزم روزای اول زندگیت خیلی اذیت شدی بخاطر کمبود شیر.... اما فکر میکنم الان دیگه داره بهتر میشه

تازگیها مامان جون تو رو وارونه میندازه و تو انگار که میخوای راه بری همش پا میزنی و من خوشحالم که از االان داری سعی میکنی راه رفتن رو تمرین کنی...

کی میشه کهراه رفتنت رو ببینم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)