نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

جشن تولد یک سالگی

1391/8/8 0:35
نویسنده : مامان پرنسس
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیوشای یکساله ی من.... عشق منی عزیز دلم...بخاطر تو هر کاری که فکرشو بکنی انجام میدم... حتی اگه شده جلوی همه بایستم اینکارو میکنم که تو بالنده بشی...

عزیزم امسال جشن یکسالگیت رو خیلیییییی با شکوه برگزار کردم.... همینطور که گفتم همه رو دعوت گرفته بودم اما این وسط کسایی قدم رنجه کردن اومدن که اصلا و ابدا انتظارش رو نداشتم و بالعکس کسایی نیومدن که خیلی انتظار داشتم.... اما اتفاقاتی که افتاد به من این درس رو داد که انگاری غریبه  پرست باشیم خیلی بیشتر بهمون خوش میگذره تا با فامیل...

تو پست بعدی برات خصوصی میگم چه چیزایی که شد و چه حرفایی که شنیدم تا بزرگ شدی خودت همه چیو بخونی و بدونی!!!!

و اما

عشق من یکساله که باهم همنفس شدیم... تو این یکسال سختی های مشقت باری کشیدم اما همشون با قهقهه های تو گل خوشبو یادم میرفت...

گاهی اونقدر مشغولت میشدم که یادم میرفت تو آینه خودمو نگاه کنم...

هرگز فکرشو نمیکردم کسی پیدا بشه که بتونه خواب رو از چشای من بگیره( اخه مامانی من خیلی خواب الو بودم همه اینو میدونن)... اما خدا یه عشقی به من داده منت به سرم گذاشته و یکی از فرشته هاشو داده دست من تا بالنده اش کنم که نفسم به نفسش بنده ... که با کوچکترین صدای اون از خواب میپرم و میرم بغلش میکنم تو اغوش میگیرمش و شیره جونمو میدم بهش...

خدایا شکرت که منو لایق مادر شدن دونستی....قلب

عزیز دلم اینم عکسای تولدت....

گیفت ها

بیسکوییت کفشدوزکی

 

 

کیک کفشدوزکی

ته چین

الوبه

سینی اردور

سینی سبزیجات

ژله کفشدوزکی

ژله خورده شیشه

کروکان

ترایفل

و اینو بگم که روز تولد چون نخوابیده بودی اصلا و ابدا سرحال نبودی برا همین من نتونستم یه عکس خوشگل ازت بندازم اما دوست گلم که برا فیلمبرداری و عکاسی اومده بود ازت چند تایی گرفت ... بعدا میزارم....

اما عکس اتیله ات....

مامان جون عکسای خونوادگی رو هم که نمیشه اینجا گذاشت... برات چاپ میکنم میزارم تو البومت...

امیدورام همیشه بالنده باشی عشق من!!!!!!!!!!!!!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

آی تک(مامان نیایش)
8 آبان 91 10:02
مبارک باشه تولد پرنسس خانوم خیلی شیک و قشنگه عکس آتلیه اش هم ماهـــــــــــــــــــه ایشالا جشن عروسیش و تولد 120 سالگی براش بگیری.
تینا(مامی حسام و مهرسا)
8 آبان 91 12:25
تولد نیوشا گلی مبارککککککک خسته نباشی خانومی ....عالیییییییییییی شده...آفرین به تو مامان مهربون
خاله ماهک
8 آبان 91 15:33
مثل همیشه همه چی عالییییییییییی . مامان باباش خسته نباشن .....دستشون درد نکنه .......... تولدت مبارک کفشدوزک کوچولو .. خاله ایشالا همیشه بخندی......... و زندگیت پر از مناسبتای شادی افرین باشه .............
مرجان مامان فرشته ها
8 آبان 91 16:56
الهی نیوشا جونم تولدت مبارککککککککککک خاله مامانی خیلی خیلی عالی بود آفرین
ازاده مامانه هانا
9 آبان 91 0:38
عزیزم نیوشا جونم تولدت مباررررررررررررررک عسیس دلم همه چی بی نظیر و یک عالی خدا حفظ کنه شمارو برا نیوشا که همیشه اینجوری براش بترکونید
سحر مامان تانیا
11 آبان 91 0:46
عزیزممممممممممم مبارک باشه تولدت، الهی که 120 سال کنار مامان و بابای مهربون شاد زندگی کنی...
مریم مامان پندار
11 آبان 91 16:56
دیدی چی شد من از همه زودتر تبریک گفتم اما نظر نذاشتم اینجا نیوشا گلم تولدت مبارک قدر مامان مهربونت رو بدون خدا قوت بده مامانی نیوشا مهربونی های تو رو فراموش نمیکنه
مامان کیان
14 آبان 91 18:49
سلام مامان نیوشا جون.خوبین؟چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه من دوست نینی سایتی تونم.راستی میشه آدرس مغازه ای رو که وسایل تولد نیوشا جونو خریدین برام دقیق بذارید.ممنون میشم.یک ماه دیگه تولد یک سالگی کیانه منم جایی رو بلد نیستم
آرزو
19 آبان 91 16:45
صبا جون دست گلت درد نکنه خانمممم حسابی زحمت کشیدی تولد نیوشا گلی عاااااللللیییییییی شده بود ایشالا خدا بهت انرژی بده هر سال واسش تولد بگیری و شادی و خوشبختیش رو ببینیییییی نیوشا جان تولدت مبااااارک
سپیده
25 آبان 91 17:18
خانمی ثبتش کنم ؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/


بله
سپیده
27 آبان 91 9:12
سلام مامان نیوشا خانم. ثبتش کردم . ممنون
فقط چند سوال که اگه لطف کنید تو وبلاگم جوابشونو بدید ممنون می شم.

طرز درست کردن سینی ارودر و کروکان چه جوریه ؟

http://koodakeman91.niniweblog.com


من همه چیو سپردم به موسسه اشنا.... خودم درست نکردم
الهام (مامان فرگل)
28 آبان 91 8:03
سلام مامان نیوشای عزیز تولد پرنسس کوچولو مبارک باشه عزیزم منم واسه فرگلم می خوام تولد کفش دوزکی بگیرم خیلی از تولد شما ایده گرفتم آفرین به این سلیقه می خواستم بدونم اون ژله کفش دوزکی و ته چین ها رو چجوری درست کردی ؟بیسکویت ها رو سفارش داده بودی ؟ میشه لطف کنی بگی از کجا؟ مرسی از راهنمایی هات ببوس نیوشای نازت رو
مامان علی خوشتیپ
28 آبان 91 10:28
سلام عزیزم تولد گل دخترت مبارک...همه چی عالی و با سلیقه بود.دستتون درد نکنه الهی عکسای عروسیشو ببینید
مامان علی خوشتیپ
28 آبان 91 10:33
ببخشید میشه دستور کروکان و ترایفل و میز اردور و زله کفش دوزک رو برای آشپزخونمون تو توی پست ثابت پسرم لینکش هست بفرستید؟
البته اگه میتونید و زحمت نمیشه براتون...



عزیزم خودم درست نکردم موسسه اشنا درست کرد برام....
مامان مهبد كوچولو
28 آبان 91 12:25
سلام ، من همين الان عكسهاي جشن تولد پرنسس شما رو توي وبلاگ كودك من ديدم . از ته چينتون خيلي خوشم اومد ، ميشه لطف كنيد طرز تهيشو برام تو وب خودم بگيد . بقيه تداركاتتون هم بي نظير بود ، انشاالله جشن 100 سالگيش .
اتنا مامان روشا یدونه
12 آذر 91 9:25
سلام مامانی همه چی عالی بود دستتون درد نکنه میشه به وبلاگ من بیائید و توضیح بدید چه جوری ژله کفشدوزکی درست کردید . ممنونم