نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

شیطنت های نیوشا به روایت تصویر

1391/7/5 1:13
نویسنده : مامان پرنسس
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

همه اسباب بازیهاتو جمع کینم تو سبد میزارم اما تو اصلا خوشت نمیاد و به سرعت واژگونش میکنی!!!

عاشق دالی موشه بازی هستی اونم با پرده سالن!!!

همیشه دوست داری بری پشت تلویزیون

اینم مدل شیشه گرفتنت...ههههههههههه

خوب بریم شیطنت هاتو تو خونه ی مامان جون رو هم یه نگاه کوتاه بندازیم

عاشق صندلی بادی صدف هستی که این مدلی روش لم بدی

هم دستتو میخوری هم تسبیح مامان جونو؟؟؟!!!!

این عکسم که خیلی خیلی دوستش دارم چون عکاسشو دوس دارم!!!!قلبماچ

و این قصه شیطنت هات ادامه دارد....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نازنین (مامان ثنا)
5 مهر 91 1:37
ااااااای جونم . چه دخمل ناناسی . دوست عزیز ببوس دختر نازتو.خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنید.
مرجان مامان فرشته ها
5 مهر 91 17:25
ای جونننننننم بخورم این فرشته کوچولو رو شیطونیاشم مثل خودش ماهن
سحر مامان تانیا
7 مهر 91 13:19
عزیزمممممممممممم عاشق این شیطونی کردن هاتم منننننننننن... شیشه گرفتنت هم دقیقا مثل تانیا ست... همیشه بخند باشه؟؟
مریم مامان پندار
7 مهر 91 17:30
قربون شیطنتت برم من عزیزم راستی صبا عکس سوم از عکساس خونه مامان جون نیوشا فرشش دستبافه از حاشیه اش شناختم نقشه وزوانه نکنه همسرت وزوانیه یا میمه ای؟
خاله آذین
13 مهر 91 10:47
وای چه عکسای خوشگلی مامان جونت گذاشته نیوشایی ... به به ... دخمر شیطون ... خیلی جاهاش حس کردم آرشیداست چون دقیقا این کارا رو می کنه ... مث رفتن پشت تلویزیون ؛ پشت پرده دالی کردن با خنده ؛ دستکاری کردن گوشی تلفن ... خیلی خوشم میاد از این بچه های زلزله وروجکککککک ... ولی میدونم مامانت طفلک چی میکشه ... ههههههههههه
حدیث
15 مهر 91 14:26
نیوشا خانم هل داره، نمک و فل فل دارههههه دوست دارم فرشته کوچولوووو