نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

چکاپ 11 ماهگی

1391/7/5 0:29
نویسنده : مامان پرنسس
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز ١١ ماهت تکمیل شد و رفتیم دکتر...

عزیز دلم تو از اردیبهشت تا شهریور فقط ١ کیلو اضافه کرده بودی و منحنی رشدت خیلی نگران کننده بود ولی این ماه کولاک کردی و حسسسسابی مامان و دکتر رو غافل گیر کردی این ماه شدی ٨٨٠٠ گرم با قد ٧٢ سانتی متر!!!! یعنی از ماه پیش یا بهتره بگم از دو ماه پیش که وزنت رو ٧٨٥٠ گرم مونده بود یهو حدود یک کیلو اضافه کردی و این باعث شد که من خیلیییییییی خوشحال بشم....دکتر همه جاتو چک کرد و گفت همین روند رو ادامه بده نمیدونی چقدرررررررررررر خوشحال شدم!!!!قلب

خوب برا گل دخترم بگم که خیلی وقته براش ننوشتم... بخدا نمیرسم هم باید به تو برسم که بیشتر وقتمو میگیری و خوابتم خیلی کمه و شیطوونیات خیلی زیاد.... هم باید به کارا خونه برسم هم کارای تولدت!!!

وای عزیزم امروز داشتم فکر میکردم که پارسال این موقع چقدر برا دیدن گل رویت لحظه شماری میکردم و زمان چه زود گذشت...١١ ماهه دارم برات مادری میکنم و این صفت زیبا رو با خودم حمل میکنم. خیلی شاکر خدای مهربون هستم که منو لایق مادر شدن دونست و یه فرشته مهربون به من عطا کرد...امیدوارم بتونم به بهترین نحو ممکن ازت نگه داری کنم...ماچ

هر روز که میگذره شیرین تر میشی و خنده هات و قهقهه های از ته دلت همه ی خستگی رو از تن من در میکنه...نمیدونی چه شیرین میخندی... وقتی دوربینو میگیرم جلوت که ازت عکس بگیرم انگاری که میدونی قراره این لحظه ثبت بشه به سرعت میخندی و حسابی دلبری میکنی...فرشته

هر کی یه بار تو رو دیده همش دلش برات تنگ میشه و سراغت رو میگیره...

دیگه هیچ کجای خونه از دسترس تو در امون نیست به همه جا سرک میکشی و حسابی بهم میریزی... کمد ها رو کشوها رو کابینتها رو و.....

وای خدا نکنه که کیف من در دسترست باشه با زیپ باز!!! با چه ذوقی میری طرفش و همه محتویاتش رو میریزی بیرون اونم با چه ذوقی!!!!

عاشق مگس کشی هستی ... وقتی میریم خونه دایی سعید مگس کشی رو که بر میداری دیگه نمیشه ازت پس گرفت... به شدت به صدف علاقه داری و به محضی که میبینیش براش حسابی ذوق میکنی...

فقط منتظری یه اهنگ بشنوی یا یکی برات بگه نانای نانای... قر میدی و دست میزنی و ناک میزنی و خودتو لوس میکنی یعنی داری میرقصی!!!تشویق

همچنان هم شبا خواب خوبی نداری و هر دو ساعت یکبار بیدار میشی و تا شیرت ندم ساکت نمیشی و همچنان هم سحرخیزی!!!!!!!خمیازه و من خواب الود

این عکس رو هم دیروز ازت گرفتم اما همکاری نکردی نشد اون چیزی که دلم میخواست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامي مهرسا دردونه
5 مهر 91 8:16
سلام عسل خنده رو............. انشالله هميشه در سفر باشي و خنده بر لب. عاشق اين ايده شدم خاله . كاش منم بودم و يه ماچ آبدار هم مين ميكردم
صفورا مامان آوا
9 مهر 91 11:42
عزییییییییییییییزم خیییییییییلی شیرینی نمیدونم چرا رو پست بالایی چرا نمیتونم کامنت بذارم خیییییییییییلی بامزه بود عکسا و شیطنت ها کللللللللی خندیدم
خاله آذین
13 مهر 91 11:02
به چه عکسی ... مامانت خیلی هنرمنده ها ......... خوب ماچ مالیت کرده ها ... حتما حسابی خندیدی و دل مامانو شاد کردی ... آفرین دخمر خوب خاله ...