نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

شمال به روایت تصویر

1391/6/18 12:53
نویسنده : مامان پرنسس
576 بازدید
اشتراک گذاری

تله کابین نمک ابرود

مگه آروم می مونی که ازت عکس بگیرم اخه؟؟؟؟

ساحل رامسر...

من فدای اون خندت برم مامان

کاخ تفریحی محمدرضا شاه پهلوی...

اینجا هم کاخ تفریحی شاه بوده...

اخمشوووووووو

 

محوطه هتل بزرگ رامسر

دیگه خسته شدی و نق نقات شروع شد....

 

اخیش اومدیم تو ویلاااااااا

........ و یه عالمه عکس دیگه که به دلایلی نمیتونم بزارم اینجا.... اما چاپش.ن میکنم میزارم تو البومت...

اینم از سفرنامه عکسی دختر طلای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی وروجک
17 شهریور 91 13:04
سلام. همیشه به گشت و تفریح!
حدیث
18 شهریور 91 13:45
خوش گذشت خانم طلا؟ ماشالاه بزرگ شدی ها قربون اون نق نقات ملوسک
مریم مامان پندار
19 شهریور 91 8:48
سلام عزیزم سفر خوش گذشت؟ قربون اون قیافه خوشگلت بشم من شیطون بلا الان که برات نظر گذاشتم دقیقا یک ماه و نیم دیگه به تولدت مونده ممنون که با مامانی برا پندار پیام تبریک تولد گذاشتین میبوسمت عزیزم
مرجان مامان فرشته ها
19 شهریور 91 16:41
ای جاااااااااانم نیوشای خوشجلم همیشه به سفر و تفریح مامان نیوشا به منم سر بزن فعال شدماااااا