نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

کار جدید

1391/3/20 16:17
نویسنده : مامان پرنسس
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه طلای مامان... امروز چند روزه میخام برات بنویسم اما مگه وقت میشه؟

روز 15 خرداد که تو 7 ماه و 11 روزه بودی تونستی از حالت و ژست 4 دست و پا به حالت نشسته در بیایی و بعدش که من در حال تماشات بودم و قربون صدقه ات میرفتم بگی ماما.... الهی قربون اون لبات برم که به سختی بهم میزنیشون تا بگی ماما....

بعد از اینکارت خوشت اومد و هی دراز کش شدی و هی سعی کردی که بشینی و امروز که چند روزی میگدره دیگه حرفه ای شدی.... تا که دراز کش میزارمت سر 3 سوت اول دمرو میشی بعد ژست 4 دست و پا و بعد هم میشینی .... خوشت میاد انگاری .... تو این چند روز ضمن انجام این کار یاد گرفتی که وقتی نشستی برا خودت دست بزنی و اینکارو با ذوق خیلی زیادی انجام میدی

و نمیدونم چرا دوست داری دنده عقب بری.... دنده عقب و سینه خیز میری اما به جلو نه هنوز... نمیدونم کی قراره این اتفاق بیفته اما اینو میدونم که خیلی ذوق زده خواهم شد وقتی که ببینم 4 دست و پا تند تند میری.... این از خوبیهات... حالا یکم از بدیهات بگم:

الان سه شبه که وقتی میخوابی بعد از نیم ساعت بیدار میشی و به شدت گریه میکنی و تحت هیچ شرایطی آروم نمیشی ... فقط باید بغلت کنم و راه ببرم ... عزیزم کاش میدونستم دردت چیه که اینجوری گریه میکنی دل ادم کباب میشه برات.... پریشب اونقدر گریه کردی که بعدش که اروم شده بودی هق هق میکردی و نمیتونستی خوب نفس بکشی... مادر به فدات ... دردت به جونم ...

کاش این دوره زودتر تموم شه و شبا اروم بخوابی . آخه شبایی که اینجوری میشی تا خود صبح خواب خوبی نداری و فرداش هم خیلی کسل هستی.... من دلم میخواد همیشه شاد شاد باشی...

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ما مان امیر محمد
23 خرداد 91 0:33
سلام مامان نیوشا جون. وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم منو پسرم رو تو جمع دوستات بیاری. ممنون