نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

خوش شانسی

1391/3/13 0:18
نویسنده : مامان پرنسس
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه طلای من...

چند روز پیشا یه مسابقه برای نی نی وبلاگیها بود که منم شرکتت دادم ... فقط باید لینک رسانه کودک رو توی وبلاگت به اشتراک میزاشتم...

اولش به نظرم خیلی جالب نیومد و همش میگفتم اینا برا اینه که اون یکی وبلاگ هم معرفی بشه... اصلا فکرشم نمیکردم که....

یه روز که اومدم نظرات خاله ها رو تایید کنم دیدم نینی تلگراف برام تلگراف زده که شما برنده شده اید!!!

وقتی مطلبشو خوندم دیدم بــــــــــــــــــــــــــــله!!! دختر گلم یکی یه دونه مامان خوش شانسه و تو اولین مسابقه زندگیش برنده سه تا عروسک اسکندر شده.... خیلی برات خوشحال شدم .... مامانی جونم ایشالا که همیشه تو همه مراحل زندگیت ... تو تحصیل و شغل و زندگی و هر چیزی که دوست داری خوش شانس باشی...

صبر کردم عروسکا برسه به دستم تا بتونم برات عکس هم بزارم....

از مدیریت نی نی وبلاگ هم صمیمانه متشکرم...

اینم عکسات

نیوشا و اسکندرها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

حدیث
13 خرداد 91 0:44
افرین بهنیوشا خانم و امان گلش ایشالاه در تمام مراحل زندگیش موفق باشه
مامان آدرینا
13 خرداد 91 1:53
امیدوارم در تمام مراحل زندگی شانس با هاش همراه باشه. عکسهای آتلیه اش هم فوق العاده شده براش اسفند دود کنید.
تینا(مامی حسام و مهرسا)
13 خرداد 91 10:24
نیوشـــــــــــا و 3 اسکندر مبارکت باشه نیوشا گلم آفرین به تو و مامانی
بابای ملیسا
13 خرداد 91 23:25
سلام .ماشالله . خدا حفظش منه نیوشا خانم رو . عکسش با بره های ناقلا خیلی بانمک بود
ثمین
17 خرداد 91 20:41
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
الناز(مامان بنیا
23 خرداد 91 15:14
این دخلمی با این عکساش دل منو حسابی برد صبا