نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

اولین مشهد

1391/2/19 10:22
نویسنده : مامان پرنسس
717 بازدید
اشتراک گذاری

نیوشا در هواپیما

سلام نیوشای گلم. وقتی که تو رو هنوز نداشتم روزیکه مشهد بودیم از امام رضا خواسته بودم اگه قراره بچه ای داشته باشم سالم سالم باشه.

از وقتی تو بدنیا اومدی و سالم سالم هستی همیشه دلم میخاست ببرمت  پا بوس امام رضا اما چون زمستون بود همش نگران بودم سرما بخوری برا همین گذاشته بودم برا اردیبهشت... خلاصه برا ١٠ اردیبهشت ٣ تا بلیط گرفتیم و با بابایی و مامان جون راهی شدیم... تو هواپیما که خیلی خیلی خوشحال بودی و همش دلت میخاست بابایی بغلت کنه و بایستی همه جا رو دید بزنی....

اما وقتی رسیدیم هوای مشهدوزش باد بود و بارونی و سرد.... یکمی ناراحت شدم اخه دلم میخاست تو صحن طلایی ازت یه عالمه عکس بگیرم اما واقعا باد میومد و ارزش سرما خوردگی ر نداشت که بخام ببرمت ازت عکس بگیرم... خلاصه این شد که عکسی از اولین سفرت به مشهد ندارم... ایشالا تابستون که میریم ازت عکس میگیرم عزیز دلم...

توی مشهد یه دوست خوبی دارم که به همراه شوهرش و نی نی نازش اومدن دنبالمون و رفتیم به گردش و شام ... عزیزم تو و فاطمه یه عالمه با هم حرف میزدید و غر میزدید توی ماشین تو ساکت بودی فاطمه غر میزد فاطمه ساکت میشد تو غر میزدی ... خلاصه که سرمون رو بردید بس که غر زدید...

الهی که همیشه سالم باشید و تا ابد دوستای خوبی برا هم باشید مثل من و مامان فاطمه....

 

نیوشا و فاطمه

نیوشا در حال تفکر(قربون دستت برم)

نیوشا و کالسکه جدیدش تو لابی هتل ایران مشهد

اولین عکس در حال نشستن به تنهایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامي مهرسا دردونه
19 اردیبهشت 91 11:04
خاله جون زيارت قبول. برا ما هم دعا كردي/؟؟؟؟؟؟ خوش گذشت ؟
سارای
19 اردیبهشت 91 15:27
ای جااااااااااااااااان نیوشا گلی خندان زیارتت قبول عزززززیزم
افسانه
20 اردیبهشت 91 18:18
وووووووووووووووووی نیوشا خوشگله زیارت قبول مشتی مامانش زیر این قطرات خیس میشه .. چتر نداره براش بگیری رو سرش
آذین
25 اردیبهشت 91 12:35
به به خاله معلومه حسابی بهت خوش گذشته ها ... دخمرمون روز به روز داره خوشمل تر میشه خوش به حال مامانش که باهاش حسابی حال کنه .... با دوست جدیدت حسابی حال کردیا دوستای قدیمی رو یادت نره ...
زهرا مامان مه سما
31 اردیبهشت 91 14:51
خاله فدات بشه خوشگلممممممممم ایشالله همیشه به زیارت عزیز دلم
نهیر
9 خرداد 91 10:59
گلم چه خوشحالیییییییییییییی من بخورمت زیارت قبول