نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

اولین نوروز

1391/1/6 13:23
نویسنده : مامان پرنسس
570 بازدید
اشتراک گذاری

نیوشای عزیزم امروز که دارم برات مینویسم ٥ ماهتو تموم کردی و پا توی ٦ ماهگیت گذاشتی...

عزیز دلم امسال اولین نوروزت بود... نوروز اول بهار همیشه قشنگه و همه لباس نو میپوشن و به دید و بازدید عیدشون میرسن..... لحظه تحویل سال همه دور سفره ٧ سین میشینن و دعا میکنن که خدا بهشون سلامتی بده و سال خوبی رو شروع کنن....

ما امسال عزیزی رو از دست داده بودیم و نتونستیم که سفره بندازیم و خیلی شاد باشیم....

بابایی همش به یاد مامانشه و جای خالیشونم خیلی حس میشه ...

عزیزکم وقتی سال تحویل شد لباس نو پوشوندمت و برای اولین بار بردمت سر مزار مامان ایران!!!

خیلی دلم گرفته بود خیلی دوست داشت تو رو ببینه اگه بود مطمئننم که مادربزرگ خیلی خوبی میشد برات همیشه بچه ها رو دوستشون داشت. اما خوب عمرشون کفاف نداد که تورو ببینن. یادمه روزی که فهمیدن من تو رو باردارم یه عالمه خوشحال شدن و خدا رو شکر کردن که تو رو هم میبینن!!!

خوب خیلی ناراحتت نمیکنم...

بعدش هم رفتیم خونه بزرگترا دیدن عید... اما تو خیلی خیلی خسته بودی و همه جا گریه میکردی... فکر کنم بخاطر این بود که یهو با هجوم اینهمه آدم یه جا مواجه میشدی برا همین ترسیده بودی.... شب که اومدیم خونه خوابیدی اما ساعت ٥ صبح با صدای گریه خیلی بلندت بیدار شدیم... سراسیمه اومدم از توی تختت بلندت کردم به هیچ وجه ساکت نمیشدی. محکم به بغلم چسبیده بودی و منم راه میرفتم و آرومت میکردم تا بالاخره بعد نیم ساعت خوابیدی...

عزیز دلم اونقدر همه دوستت دارن که همش دلشون برات تنگ میشه....

راستی اینم بگم که الان دقیقا ١ هفته است که از هر دو طرف میچرخی و دمر میشی و یه عالمه هم از این کارت ذوق میکنی....الهیییییییی فدات بشم که ذوق کردناتو دوست دارم....

دختر گلم همیشه بخند خنده هات و قهقهه هات منو سر مست میکنه.

اینم عکست که تو ماشین خوابت برده بود تو این ایام:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامي مهرسا دردونه
7 فروردین 91 8:20
اي جونم نيوشا . اميدوارم سال ديگه يه هفت سين خوشگل بچينين .
مامان حسام و مهرسا
8 فروردین 91 11:18
اولین نوروزِ نیوشا گلی مبارکککککککک انشاالله همیشه شاد باشید و این آخرین نوروز بی سفره هفت سین باشه براتون....خدا رحمت کنه مادر بزرگ نیوشا رو..... ای جانـــــــــــــــم به این دخمل با اون پستونکش...