نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

بارداری

1390/7/9 14:10
نویسنده : مامان پرنسس
473 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من از وقتی اومدی کنج دلم و خودتو جا کردی یه حس عجیبی دارم....و همش دعا میکنم سالم باشی...

همیشه از خدا خواستم یا هدیه آسمونی بهم نده یا اگه میده سالمشو بده...

روزیکه قرار بود برای سونوی سلامتت برم مطب اصلا استرس نداشتم چون مطمئن بودم که خدا تو رو سالم به من و بابایی هدیه داده....و وقتی دکتر بهم گفت یه دختر سالم دارم همونجا خدا رو شکر کردم....

 

روزها میگذشت و مم از هوای گرم تابستون خیلی خیلی اذیت میشدم حتی کولر هم نمیتونست گرمای وجودم رو آب کنه بخاطر همین همیشه دچار افت فشار بودم و در حالت استراحت....

 

برات کتاب میخوندم باهات زبان کار میکردم و یه شعری رو بعنوان لالایی همیشه برات خوندم و میخونم....

 

این شعر رو من خیلی خیلی دوستش دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)