نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

عکس

1390/11/8 15:27
نویسنده : مامان پرنسس
578 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خیلی دوستت دارم و مدلهای مختلف ازت عکس میگیرم.... اینا چند نمونه اش:

ببین لپم چال داره

خیلی دوست دارم که لپت چال داره مخصوصا وقتی میخندی خیلی خیلی معلوم میشه و من خوشم میاد

 

کنجکاوم

آی خوشم میاد که کنجکاوانه به یه چیزی خیره میشی....خوردنی تر میشی

 

هورا هاپو دارم

 

اینجا هم داری با هاپوت کیف میکنی ها....

 

 

ترس

نمیدونم از چی ترسیدی که گریت گرفته بود و شدیدا لب ور میچیدی.... منم دیگه عکس نگرفتم و بغلت کردم خیلی طول کشید تا آروم شدی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهارك
8 بهمن 90 15:58
سلام.. طراحي عكس با دكورهاي اتليه اي و طراحي قالب وبلاگ و تقويم..سر بزنيد پشيمون نميشيد.. ممنون ميشم مارو لينك كنيد
افسانه
8 بهمن 90 16:12
اااااااااااااااااااااای جان چه خوشمله این دخملی ..........اگه می شد جلو دست بچه های من بودی ....... به خدا فقط با بوسه اشکت رو در می آوردن
غزل جونی و تک ستاره
28 اسفند 90 18:42
سلام نیوشا جان سایت خیلی زیبایی داری ما هروز سایت تورا نگاه می کنیم وان راتحسین می کنیم دوستدار شما غزل جونی و تک ستاره


سلام... ممنونم از لطفتون