نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

تشكر از همه دوستام

1392/1/28 20:12
نویسنده : مامان پرنسس
636 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بر دوستاي عزيز و مهربونم بخدا دعاهاي شماها باعث شده بود كه هيچي نباشه اين پست رو موقت ميزارم تا اينترنتم كه وصل شد بيام سر فرصت درستش كنم الهي صدها هزاران بار شكر كه بچم هيچيش نبود و خدا ميخاست صبر منو امتحان كنه. ديد نه نميتونم از پسش بر بيام دلم ريش ريش بود روزاي اخر اسفند و تا ١٨ فروردين كه نوبت بستري داشت خود خوري ميكردم. روزيكه رفتيم بيمارستان و شرح حال دادم. دكتر گفت نياز به بستري نيست و بايد كه بيايي تو درمانگاه حرف بزنيم منم شوك!!!!! بعد كه همه ازمايشها و تستها و جواب سونوگرافي رو ديدن مشورتي كردن و گفتن ديابت بي مزه در مورد اين بچه صادق نيست!!!!! من و باباش هاج و واج به دهن دكترا چشم دوخته بوديم دكتر گفت چرا خوشحال نشدي؟؟؟ گفتم بخدا نميدونم بايد چه عكس العملي داشته باشم! چيزي كه شنيدم درسته يا اينهمه ترس و دلهره اي كه تا امروز داشتم؟؟؟ شوك شدم بعدشم كه اينترنتم مشكل داشته و هنوزم داره. الان از خونه مامانم و با گوشي و به سختي دارم اين پست رو ميزارم بخداوندي خدا از دعاي خير شماها بود كه نيوشا خوب شد!!! درستاي عزيزم همتونو دوستتون دارم. اسم نميبرم چون ممكنه كسيو از قلم بندازم ناراحت بشه. بچه هاي كلوپ ابانيها بچه هاي كلوپ اصفهانيها بچه هاي كلوپ خوش امد گويي به ني ني!!!! همتونو دوستتون دارم الهي كه به حق اين وقت اذان خودتون و عزيزاتون سالم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی وروجک ارمیا
28 فروردین 92 20:31
وااااااا ی چه خوب.خیلی خوشحال شدم عزیزم.امیدوارم همیشه همیشه سلامت باشین.
مینا
30 فروردین 92 0:53
واااااااااااااااااااااای خدارو صد هزار مرتبه شکر صباااااااااااااااااااا.باورم نمیشه خیلیییییییییییییییی خوشحال شدم خیلیییییییی.واقعا قابل توصیف نیست.نیوشای عزیزمو ببوس
مامی وانیا
31 فروردین 92 1:50
خدا رو شکر صبا جون نمیدونی چقدر خوشحالمون کردی با این خبرت الهی هیچ وقت مریضی نیوشا رو نبینی گلم
مامی مائده
2 اردیبهشت 92 18:59
خیلی خوشحال شدم عزیزم ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشه
سحرناز
2 اردیبهشت 92 23:43
خدا رو شکر صبا جون. روزیکه پست قبلی رو خوندم فقط اشک ریختم و برای تو و عزیزت دعا کردم .خیلی خیلی خوشجالم که مشکلی نداره. برای دسته گلت صدقه بده و به بچه های نیازمند کمک کن به نیت سلامتی دخترت
نیر
4 اردیبهشت 92 13:53
خدا میدونه وقتی شنیدم نیوشا چیزیش نیست چقدر خوشحال شدم خدا رو شکر
آذین
7 اردیبهشت 92 14:20
خوشحالم که همه چیز به خیری گذشت و شادی به دل مهربونت برگشت دوستم ... همیشه شاد باشی و دخترمونم همیشه سالم و شادددددددددددد
خاله ماهک
21 اردیبهشت 92 16:29
خدارا شکر میکنم دوست گلم . ایشالا که خدا همه ی بچه های بیمارو شفا بده . نمیدونم و نمیخوام به این فکر کنم که اگه تشخیص درست داده نمیشد و درمانو شروع میکردن چه مشکلاتی به وجود میاوردن . ایکاش هر کی مسولیتی داره بیشتر وقت بذاره و دقت کنه . خدایا شکرت که عزیزان ما سالمن همه ی بچه هارا برای پدر مادراشون سالم نگه دار...... نیوشای گل خاله ایشالا که همیشه بخندی عزیزم .........