نیوشانیوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

نیوشا , پرنسس من

تلنگر

1392/12/20 12:27
نویسنده : مامان پرنسس
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان....

اومدم بگم خیلیییییییییییییییی دوستت دارم و خیلیییییییییییییی خدا رو شکر میکنم که سالمی و هستی....

 

دو روز پیش بردمت خانه کودک. در حال بازی کردن بودی که یه خانومی بچه به بغل اومد اولش فکر کردم بچش خوابه اما بعد فهمیدم مشکل داره...

یکسال از تو بزرگتر بود اما.....

حتی نمیتونست بشینه یکی حتما باید کمکش میگرد.یه تیکه گوشت بود انگاری.... اینقدرم خوشکل بود که نگو.....مامانشم بسیار خوشکل بود و میخندید... حتی نتونستم یه لحظه خودمو جای این مادر بزارم..... گریم گرفت اما نزاشتم ببینن....

هزاران هزاران هزاران بار خدا رو شکر کردم که تو سالمی....تو دلم گفتم خاک بر سر من ناشکر کنن که وقتی کاری میکنی دعوات میکنم . وقتی نمیخوابی عصبانی میشم. وقتی همه جا رو مرتب میکنم و به یه ساعت نمیکشه که تو بهم میریزی و خونه از اولشم بهم ریخته تر میشه حرص میخورم.....

 

باش همیشه شیطون باش و بهم بریز و منو حرص بده اما سالم باش....

 

خدایا هر چی شکرت رو به جا بیارم بازم کمه.....

خدایا همه بچه ها سالم باشن.

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سحرناز
20 اسفند 92 14:41
آره واقعا همیشه همیشه باید بخاطر سالم بودن بچه هامون شکرگزار باشیم و از خدا بخواهیم هیچوقت این نعمت بزرگ رو ازمون نگیره
مامانی ارمیا وروجک
20 اسفند 92 15:08
سلام گلم.واقعا هم همینطوره.ما ادما هیچ وقت قدر اونن چیزای گرانبهایی که داریم رو نمیدونم و به این تلنگرها احتیاج داریم.امیدوارم همه ی بچه ها همیشه شاد و سلامت باشن.امین
متین برنا
29 اسفند 92 10:31
در آستانه سال جدید برای شما مخصوصا کوچولوی ناز آرزوی سلامتی دارم کمی مطالبتان با تاخیر شده البته خود منهم مثل شما آنقدر مشغله هست که..... اگه ممکنه رمز رو به منهم بدهید ممنون میشم
متین برنا
8 فروردین 93 19:38
مجددا سال نو مبارک و ممنون از پاسخی که دادید امدوارم در این سال چیزی به نام ناخوشایند دیگر در مطالبتان نباشد
عشق مشکی یواش
9 فروردین 93 9:49
سلام عیدت مبارک چرا رمز گزاشتی
بار.ان اردیبهشت
1 اردیبهشت 93 16:20
امیدوارم همیشه آنتون سالم باشه و دالتون شاد
مهسان
7 اردیبهشت 93 23:56
بدنم لرزید با خوندن این متن انشالله پرنسست همیشه سالم باشه گلم
مامی وانیا
21 اردیبهشت 93 11:24
سلام چه عکسای قشنگی از طبیعت گذاشتی چه آتیش خوشگلی درست کردین روز 13 بدری امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه راستی نمیشه تو مطلبای رمزدارت نظر گذاشت رمز میخواد تداعی هم رمز وبتو میخواست من نمیدونم عددش چتده چون سیو کردم تو گوشیم لطفا براش بزار تو وبش
مامی وانیا
26 اردیبهشت 93 1:22
صبا جون من با لپ تاپم اومدم وبت ولی تو مطالب رمزدارت اگه بخوای نظر بزاری رمز میخواد گفتم شاید مشکل از گوشیه ولی با لپ تاپم همینه گفتم که در جریان باشی
مامی کیان
10 تیر 93 15:08
سلام صبا جون...چطوری خوبی؟دخمل گلت چطوره...اومدم یه خبری ازت بگیرم دیدم همه رمز داره...ان شاله که خوب و خوش و سلامت باشین نیوشای عزیزممم رو ببوس
مامی مائده
29 تیر 93 23:50
عهههه منم رمز میخوام